Eindelijk vertrokken! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jelmerisweg - WaarBenJij.nu Eindelijk vertrokken! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jelmerisweg - WaarBenJij.nu

Eindelijk vertrokken!

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2017 | Vietnam, Hanoi

Oh nee! Door de zenuwen voor de reis ben ik helemaal vergeten jullie een update te geven over mijn afscheidsfeestje en de aanloop naar mijn vertrek. Ik zal jullie kort even vertellen wat er allemaal is gebeurd (ik zit nu in een superhip koffietentje met wifi in Hanoi).

Vrijdag 20 januari heb ik een heel gezellig afscheidsfeestje gehad met mijn beste vrienden bij mijn ouders thuis. We hebben lekker samen gegeten en ik heb superhandige cadeaus gekregen voor op reis. Elke keer als iemand weer een mooie anekdote vertelde moest ik toch wel even een traantje laten... ik zie deze vriendjes tenslotte niet meer de komende paar maanden. De laatste paar weken heb ik vooral gebruikt om nog even met iedereen af te spreken, dus eigenlijk was mijn afscheidsfeestje helemaal geen afscheidsfeestje, haha!!!

Maar op 2 februari was het dan zover: de vlucht naar Hanoi! Mijn tas stond natuurlijk al twee weken klaar en toch moest ik op het laatste moment nog spulletjes toevoegen.. dat krijg je door de spanning! Toen maar op weg naar Schiphol (dat is ongeveer 1 uur en 18 minuten rijden) met mijn ouders. Nu ging het dan toch allemaal gebeuren! Aangekomen op Schiphol check ik mijn bagage in en doe ik een grouphug met mijn ouders. Wat zullen ze me missen zeg!

Na flink wat selfies moest ik toch echt door de gate. Daar ga ik! Kijk me gaan! Met 24 uur vliegen voor de boeg heb ik mezelf bewapend met een mp3-speler en een puzzelboek, maar na een paar uur ben ik toch echt op films overgestapt. Wat een eind vliegen zeg! Maar gelukkig goed aangekomen in Vietnam (het is hier 22 graden!) en nu heb ik even lekker tijd gemaakt om jullie dit allemaal te vertellen!

Ik ga nu inchecken bij het hostel, hopelijk kan ik het vinden. Hanoi is groot joh!

Joe!

  • 03 Februari 2017 - 16:17

    His:

    Ach, genieten Jelmer! Hou ons op de hoogte aub!!

  • 03 Februari 2017 - 16:30

    Job:

    Wat mooi Jelmer! Ik zie op de Facebookpagina 'Dutchies in Asia (Azië)' dat er wel veel bergen zijn rondom Hanoi. Dus pas op voor hoogteziektes en zorg dat je in de buurt blijft van apotheken! Lot's of fun <3

  • 03 Februari 2017 - 16:57

    Tante Hennie:

    Wat leuk Jelmer!!!!!

    HEEL veel plezier en geniet er van daar!

    Groetjes ons!

  • 03 Februari 2017 - 17:24

    Léonie:

    Zooooo jaloers Jel! Lekker cultuur snuiven jij!-<3

  • 03 Februari 2017 - 18:38

    Anne:

    Wat een avontuur moet dit nu al zijn!! Vergeet je niet te genieten? Hier in NL is het maar 8 graden. Geluksvogel!

  • 03 Februari 2017 - 18:43

    Job:

    Heb je al een apotheek gevonden?

  • 04 Februari 2017 - 15:15

    Dagmar:

    Ty-pisch, net wat. Superleuk om straks al je selfies te zien. Heeeel veel plezier kleine Jelly!! :)

  • 11 Februari 2017 - 20:19

    Carlos:

    He Jelmer. Ik wilde even zeggen dat ik gevraagd ben voor heren 1!

  • 11 Februari 2017 - 20:21

    Carlos:

    Verder wou ik nog wel ff zeggen dat ik het vervelend vond dat ik er bij je afscheidsfeestje niet bij mocht zijn. Ik beschouw jou als een van mijn beste vrienden.
    Veel plezier en ik mis je nu al

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Actief sinds 20 Jan. 2017
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 6868

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 01 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: