Emoties en kriebels komen boven - Reisverslag uit Sneek, Nederland van jelmerisweg - WaarBenJij.nu Emoties en kriebels komen boven - Reisverslag uit Sneek, Nederland van jelmerisweg - WaarBenJij.nu

Emoties en kriebels komen boven

Door: Jelmer

20 Januari 2017 | Nederland, Sneek

Hee lieve mensen,

Naar veler voorbeeld van facebookvrienden, heb ook ik besloten om mijn wereldervaringen te delen met jullie allemaal. Ik hoop dat mijn verwachtingen worden overtroffen en ik jullie daar zoveel mogelijk op de hoogte kan houden door middel van boeiende verhalen, maar ook door zoveel mogelijk vast te leggen op foto en film.

Vanavond het afscheidsdiner met vrienden en familie. Gemengde gevoelens maken mij meester. Aan de ene kant toch wel erg veel zin om voor een paar Euro naar Azië te gaan. Aan de andere kant, het gemis van familie en vrienden die mij ten deel zullen gaan vallen. Vooral jongens als Hisse, Yannick, Roy en Koen zal ik erg gaan missen en daarom wil ik deze blog ook graag aan hen opdragen. Deze is voor jullie jongens!
Enfin, de koffers staan al klaar op mijn kamertje en de Lonely Planet is in dezer dagen altijd binnen handbereik. Er staan heel veel leuke hostels in (hostel 'De Hollandse Molen' schijnt een leuk startpunt te zijn) en de pingpongshows wordt zeer aangeraden. Dikke kans dat ik deze Thaise diepgewortelde culturele traditie met een bezoekje ga vereren.
Maar eerst vanavond het diner, ik hoop dat ik het droog houd en mensen niet te erg ga missen.

Kusjes,

Jelmer